[OTAA] Estudi Ametller de l'Observatori de Sostenibilitat de la UPF

Jordi Bofill jordi.bofill a protonmail.com
dis abr 30 18:36:49 CEST 2022

El passat 20 d'abril es va presentar a la UPF, amb presencia del seu rector, l'estudi [1]:

> “Cas Ametller Origen: cap a una cadena de subministrament centralitzada, circular i semiautomàtica”

dut a terme per l’Observatori de Sostenibilitat de la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) amb l’objectiu de dimensionar el potencial de millora de la sostenibilitat de la nova cadena de subministrament d’Ametller Origen.

Al no trobar l'estudi citat per enlloc, vaig enviar un correu a la coautora demanant-lo i em va enviar un enllaç [2].

Jo he mirat l'estudi en diagonal i és evident que no el presentaran a cap revista científica. No obstant, si ho han publicat en els mitjans de comunicació

Proposo que cadascú escrigui 4 idees comentant alguna part de l'article. No cal que ens hi matem gaire, ja que l'estudi no s'ho mereix, però estaria bé donar-li un aire de revisió per parells (sense ser-ho, es clar). . Desprès ho podem posar en comú per fer tenir un article crític per fer circular a les nostres xarxes, penjar a la web, etc.

Estaria bé saber si us sembla una bona proposta per treballa-hi i di podeu/voleu aportar-hi.

Adjunt us deixo l'estudi una copia de l'estudi.

Salut!

Jordi

[1] https://www.bsm.upf.edu/ca/noticies/observatori-sostenibilitat-estudi-ametller

[2] https://cms.bsm.upf.edu/sites/default/files/inline-files/n13-casa-ametller-origen-cadena-subministrament.pdf

Sent with [ProtonMail](https://protonmail.com/) secure email.

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa