[OTAA] Temes varis sobre la llista de distribució

Jordi Bofill jordi.bofill a protonmail.com
dic feb 9 17:48:12 CET 2022

Hola a tothom,

Els missatges us han d'arribar amb el prefix [OTTA] a l'assumpte.

Per mantenir el fil de les converses, els nous missatges i les respostes s'han de fer a la llista (stopagroparc-otaa a listas.sindominio.net). Els fils de les converses es van arxivant i es poden consultar via web.

Qualsevol cosa sobra aquesta llista de distribució m'ho podeu dir a mi (jordi.bofill a protonmail.com), que estic com administrador. Per exemple, afegir gent, canviar adreça email, dubtes, etc...

Falta decidir a on posem la documentació i com fem la edició de nous documents.

Els membres de la llista som (Falta en Josep Maria Espelta, ja que no tenia el seu email):

Víctor Escarré i Bou <vescarre a gmail.com>
Noemí Vilaseca Cebrian <nvilaseca a gmail.com>
Jordi Asensi <jordiag2014 a gmail.com>
Alba Bofill <alba.bofill a gmail.com>
Jordi Martinez <jordi.martinez.vilalta a uab.cat>
Jordi Bofill <jordi.bofill a protonmail.com>

Un reconeixement important: la llista està allotjada a sindominio.net, gràcies al Jorge i a la gent de sindominio.

Salut!

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa