[OTAA] Mantenim el grup OTAA?

Jordi Martinez Vilalta Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat
dll mar 7 12:04:25 CET 2022

Sí, suposo que el més pràctic seria donar Accés a les advocades al drive, no?

Merci per efecgir la info de la Paula al drive Víctor!

Seguim,

jordi

De: Noemí Vilaseca [mailto:nvilaseca a gmail.com]
Enviado el: lunes, 7 de marzo de 2022 11:57
Para: Víctor Escarré <vescarre a gmail.com>
CC: Jordi Martinez Vilalta <Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat>; stopagroparc-otaa a listas.sindominio.net
Asunto: Re: [OTAA] Mantenim el grup OTAA?

No soleu rebre correu de nvilaseca a gmail.com<mailto:nvilaseca a gmail.com>. Descobriu per què aquest fet pot ser un problema<http://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Molt interessants les aportacions de la Paula!!
Com us sembla que hauriem de procedir ara? Les advocades haurien de tenir aquesta informació el més aviat possible
Noemí

Missatge de Víctor Escarré <vescarre a gmail.com<mailto:vescarre a gmail.com>> del dia dg., 6 de març 2022 a les 23:45:
Hola,
La Paula Bruna ens ha escrit 8 suggeriments al lateral del text i en ha afegit una proposta de capítol final de dues pàgines. Per evitar fer-nos un embolic amb les versions, he afegit al Drive (que conté la versió actual, V2) els 8 comentaris que la Paula ha escrit com a suggeriments laterals al text  Veureu que apareixen escrits per mi, perque els he retallat i enganxat. Per evitar confusions a tots els he afegit: [PAULA BRUNA i data].

No sé si les advocades de l'fda tyenen accés al Drive, però arribats aquest punt, potser seria el més assenyat per evitar tenir ball de documents?

Víctor

Missatge de Jordi Martinez Vilalta <Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat<mailto:Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat>> del dia dg., 6 de març 2022 a les 11:30:
Merci Víctor,

La Paula ja s’ha mirat el document i ens el retorna amb alguns suggeriments i amb una proposta d’apartat final sintetitzant tot el que demanem (ella mateixa ha fet una proposta de redactat). Penso que val la pena fer-li cas, ja que té moltíssima experiència fent avaluacions ambientals de plans similars per l’administració catalana. Jo espero poder fer un cop d’ull com a mínim a les parts que tenen més a veure amb els punts que em vaig mirar inicialment en algun moment de la setmana.

Entenc que a partir d’ara treballem sobre el document online (V2) que va enviar ahir el Víctor, oi? Els hi fem arribar tb el document amb els comentaris de la Paula a les advocades? Com ho voleu fer?

Abraçades,

jordi