[OTAA] Fw: Consideracions a l'Avanç del PPU Can Juncoses i a l'Agroparc

Jordi Bofill jordi.bofill a protonmail.com
dij mar 10 22:14:35 CET 2022

Bona nit,

us reenvio el missatge del Jordi Asensi, ja que la llista no permet enviar arxius de més de 10Mb i li retornava.

El document final està al drive:
https://docs.google.com/document/d/1UdsDKvPVqtovEBbb09p9mX0lV4f36YPV/edit?usp=sharing&ouid=109048758388155639972&rtpof=true&sd=true

Em sumo a les felicitacions del Jordi A.