[Tdexilis] Bones!!!

Territoris d'Exili / Territoires d'Exil territorisexili en sindominio.net
Vie Abr 21 11:46:58 CEST 2023

Hola companyes!!!

He intentat enviar els cartells de les activitats d'aquest cap de
setmana però el servidor em diu que superen el límit de capacitat
d'enviament i necessiten aprovació. S'ha d'entrar en la pàgina del
servidor amb una contrasenya que ara mateix no tinc (penso que és un
assumpte que tinc pendent). La cosa és que haig de marxar de casa ja i
no puc dedicar el temps necessari a fer aquesta gestió. Ho comparteixo
per a que quan ens veiem puguem tractar aquest assumpte i resoldre'l
(vull aprendre a fer-ho).

Abraçades i saluuuut!!!

Oscar

--