[Tdexilis] CAIXA GUISSONA- COMPTES PER ASSOCIACIONS

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Dom Jul 2 19:20:18 CEST 2023

Holaa! Jo segurament puc el dijous. A quina hora seria?
I la presentació a la cinetika quin dia es?
I si, quedem per arreglar tema papers.

Salut,

El dg., 2 de jul. 2023, 11:57, Territoris d'Exili / Territoires d'Exil via
Tdexilis <tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: