[Tdexilis] CAIXA GUISSONA- COMPTES PER ASSOCIACIONS

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mar Jul 4 10:47:44 CEST 2023

El tema és que hem de fer una acta d'assemblea per a que siguis la
tresorera enlloc de l'Oscar.
L'hem de redactar i passar-la a Caixa Guissona per a que ens obrin el
compte. O sigui que hauriem de fer una assemblea per renovar junta.

Jo aquest dijous no aniré a la Cinètika.