[Tdexilis] Renovació de junta

korkoro korkoro en sindominio.net
Mie Jul 12 10:16:54 CEST 2023

Bon dia,
M'han escrit de Cx Guissona al meu correu personal per preguntar si hem
rebut el seu missatge a TdE de que accepten obrir el compte corrent per
l'associació a la seva entitat.

Ens demanen que fem una renovació de junta, ja que la Mari ha
d'aparèixer a l'acta amb un càrrec per poder estar com a titular del
comtpe.

Per fer la renovació cal fer:

- sol·licitud al departament de Justícia per iniciar aquest tràmit.
- certificat de renovació parcial per als casos en què el mandat és
vigent i es produeixen canvis en la junta directiva.

I en la meva opinió cal posar-se les pil·les i no deixar passar més
temps. És un rotllo fer aquests tràmits però ja estem a la recta final
(de la primera part, jjjj) per aconseguir la cessió de Ca la Joaquina.

Petons i abraçades,
mx