[Tdexilis] reunió-soparet dimecres 29 març

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Mar 28 11:29:47 CEST 2023

Salut compas!

He fet servir el correu e- <tdexilis en listas.sindominio.net> per enviar
aquest missatge a tothom. Ja no cal introduir tots els vostres emails.

Sobre contactar al Guillem. Jo no he pogut parlar amb ell, li vaig
comentar al Ricard que s'encarregués ell. El Felip em va comentar això
ahir:

"Per si de cas li he enviat un SMS però que algú porti les claus potser
una bona pensada… En Ricard no ha aconseguit parlar amb ell segons m’ha
dit a migdia."

Ara li enviaré un missatge al Guillem al seu correu electrònic perquè
estigui també avisat. I molaria que avui vàries de nosaltres el
truquèssim (cap a les 15h) per provar de trobar-lo i confirmar que hi
serà demà al vespre per xerrar.

Una altra cosa, de nosaltres, qui té claus del pis? Jo en tinc un joc.
Ara li preguntaré al Felip i al Ricard si ells en tenen.

Una abraçada,
mx