[Tdexilis] Puntualització + proposta de data

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Mar Mayo 2 21:25:40 CEST 2023

Bones!!!

Recapitulant, la meva proposta de pautar les nostres trobades era sense
una data fixa. Els dies que vaig posar eren a mode d'exemple. El dia 19
de maig a mi no em va bé per una activitat en la que em ve de gust
participar. Aleshores, us sembla bé que puguem quedar el dimecres 17 a
les 20h a cala Juaquina?

Per una altra banda, la informació que comparteix la Mari és força
interessant en un punt, aviam si qualla, malgrat lo "enrevessat" de la
situació. Jo sóc optimista i pacient...

Abraçades i armilles grogues!!!!

Oscar