[Tdexilis] Puntualització + proposta de data

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Mayo 4 21:04:29 CEST 2023

Salutacions!

A mi em va bé quedar dimecres 17 a les 20h a Ca la Joaquina per a
reunir-nos.

Gràcies Mari per la info, l'ajut de la Sol és inestimable, amb aquests
elements, una dosi de paciència, un polsim de fermesa i un "txurrupei
txurrupey", es redreçarà la situació amb el Guillem.

Sí, estem a la recta final per obrir compte corrent. Vinga endavant!

Una abraçada,
mx