[Tdexilis] GUILLEM -

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Jue Mayo 11 14:20:29 CEST 2023

Bones companyes!!!

El dimarts la Sol es va comunicar amb mi per a dir-me que el Ferran vol
marxar del pis on està ara mateix (són 3 persones compartint una
habitació i no està a gust), i que està interessat amb contactar amb el
Guillem per a organitzar-se per a buscar un pis a compartir. En principi
el Ferran li demanava a ella que l'ajudés a concretar una cita per a
avui dijous per veure's al menjador de l'Ateneu Llibertari del Palomar,
i la Sol em/ens demanava un cop de ma per a poder contactar amb el
Guillem per a fer-li arribar la proposta del Ferran i, en la mesura del
possible fer una mica d'acompanyament.

Em sap greu perquè, tot i lo just de temps (que ja li ho vaig dir a la
Sol), se m'ha passat de compartir-ho abans amb vosaltres. De tota manera
vam quedar amb ella que ho proposaria coma tema a tractar a la nostra
propera reunió de dimecres vinent, així que m'estalvio d'estendre'm
massa per aquí en benefici de poder-ho tractar en persona...

Abraçades i salut!!!

Oscar