[Tdexilis] reunió dimecres 17

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mar Mayo 16 08:56:51 CEST 2023

Bon dia compas,
Confirmo que assistiré a la reunió de demà a les 20h a Ca la Joaquina i
que, si no m'oblido, portaré les meves claus per obrir.

Mertxe: et passo el meu DNI escanejat per a que ho afegeixis al teu
pendrive amb la documentació per obrir el compte.
Ara només faltaria el de la Mari i si algú altre s'hi vol afegir doncs
endavant.
Amb això ja tindrem tota la documentació enllestida.

Gràcies Mertxe per la info. Ja tenim el primer llibre en forma de donació
de l'arxiu de Territoris d'Exili!!

Abraçades i fins demà,
Raul