[Tdexilis] coses pendents

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Dom Oct 8 19:52:44 CEST 2023

Hola,

Ahir dèiem que la Mari podria trucar al Felip i jo al Ricard. Si us sembla
bé ho fem així.
De cara a fer una trobada (la setmana del 16 al 22), jo podria (de moment)
dilluns, dimarts o divendres.
Digueu quins dies podeu i així anem fent una proposta per a que pugui
tothom.

Salut,
Raul