[Tdexilis] visitants a Ca la Joaquina

korkoro korkoro en sindominio.net
Vie Oct 20 20:13:16 CEST 2023

Salut compas!

Suno, per la data del divendres 27 jo no sé si hi seré a Karcelona, però
sempre se li pot comentar al Víctor si pot encarregar-se ell de passar
les claus al Guille i companyia.

Sobre el Guillem, finalment, amb molt d'esforç, ha acceptat que ha de
marxar del pis. El Ricard li ha trobat una habitació de lloguer al barri
del Raval, i precissament aquell cap de setmana (si no m'equivoco)
l'Òskar i la Mari estaran fent el trasllat de les seves coses.

Sobre les lliteres, no, no estan muntades, a més que no tenim l'espai
lliure per muntar-les ni matalassos.

Per una altra banda, Suno, si vens del 13 al 20 de novembre, proposo que
en aquella setmana t'encarreguis tu juntament amb el Víctor de fer
entrega d'uns documents al Registre d'Associacions, necessària pel tema
del compte corrent. Nosaltres prepararíem la documentació però no tenim
temps als matins per anar a registrar-la.

I finalment, una petició personal: Si el Guille i companyia venen en
cotxe, i si és possible, m'agradaria encarregar-vos un parell de caixes
del vi que teníu allà de Minèrve, jjjjj, bo i sense sulfits.

Gràcies i una abraçada,

mx