[Tdexilis] Reunió gestor: info associació d'utilitat pública

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Oct 24 12:40:58 CEST 2023

Hola família de TdE!! Seguim endavant amb els tràmits!

Per la setmana vinent jo podria quedar dimecres 1 de novembre o
divendres 3. Si el Raul no pot, crec que ho podem tirar endavant sense
ell i ja li passarem alguna tasca feixuga per compensar, jajajajjaja.

Recordeu que ens veurem el 31 d'octubre per d'altres menesters: la
visita del Benito presentant l'espectacle Hilarante Horribilis.

Una forta abraçada i fins aviat,

mx