[Tdexilis] compte corrent TdE

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Sep 14 20:44:35 CEST 2023

Salut compas!

Tenim compte corrent per a l'associació. Es tracta d'un contracte
multicompte, sense comissió de manteniment, ni per ingrés de xecs,
transferències i rebuts.

El Titular és Territoris d'Exili; la Primera Apoderada, la Mari; el
Segon Apoderat, el Raul; i la tercera, jo mateixa.

La data d'alta del compte és el 26 de juny de 2023.

Entenc que es necessiten 2 signatures per poder disposar del compte.

Les comunicacions arribaran a la bústia de Ca la Joaquina. Haurem
d'estar atentes i mirar la bústia més sovint. Jo tinc una clau de la
bústia i el Suno també, algú més en té?

Us passo el número:

CODI IBAN: ES43 3140-0001-91-001-70550-00

Espero que estigui tot correcte :)

Una forta abraçada!

mx