[Tdexilis] visites del 31 de maig al 8 de juny

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Lun Abr 15 22:07:29 CEST 2024

Eho, perfecte!!!

Li vaig a tirar la canya al Jordi de la llibreria Taifa aviam si li
sembla bé de fer-ne una allà, de presentació...

Abraçades i salut!!!

O.

El 11-04-2024 22:14, korkoro via Tdexilis va escriure: