[Tdexilis] certificat persona jurídica

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Abr 23 18:24:05 CEST 2024

Hola compas!

El dimecres de la setmana passada va arribar l'avís de que hem de
descarregar el certificat. Ho estic intentant fer, de moment m'ha cobrat
17€ més (tresorer, ja arreglarem comptes). I la pàgina de la FNMT es
queda pensant i pensant i no fa res, però cobrar sí que m'han cobrat.
Això de deixar-te en espera ja m'ho va fer quan em vaig intentar treure
el meu certificat electrònic per a fer aquests tràmits de merda, i
finalment vaig haver de treure'm l'IdCat.
Després d'esperar i esperar, em diu que ha expirat el temps per
descarregar el certificat.

Crec que després d'aquesta, renunciaré al meu càrrec de president.

Petons i alegria,

mx