[Tdexilis] Dia dels trastos (DIMECRES)

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Vie Feb 2 19:13:50 CET 2024

Hola a totes,
Per mi genial el dimecres a aquella hora Raül. Inclús si Mertxe u Oskar
poden, jo sobre les 19h30 o 20 ja podria estar allà per anar avançant
coses, que surto de treballar al costat.
També estaria bé, donar li un cop d'ull a la nevera.
Ja direu...
Abraçades fortes.
Salut,

El dv., 2 de febr. 2024, 11:53, Monsieur Lange via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: