[Tdexilis] muntant els dormitoris de Ca la Joaquina

korkoro korkoro en sindominio.net
Dom Feb 18 13:06:23 CET 2024

Salut compas!
He aconseguit tres mantes per Ca la Joaquina. Les aniré portant poc a
poc amb la bici, o si alguna té pensat d'anar algun dia amb cotxe, si
pot dir-m'ho, ens coordinem.

Una abraçada,
mx