[Tdexilis] pany, frigorífic i llibres

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mar Feb 20 11:12:45 CET 2024

Mertxe , gràcies per les gestions. Sinó trobem la goma, puc intentar
buscarla per Internet. Aniré mirant...
M'han donat un matalàs per la llitera,  ara farà falta aconseguir un altre.
Aquests dies portarem 2 matalasos, un que quedará allá i l'altre només el
portem per les jornadas.
També el día que vagi a deixar matalasos , puc comprar les coses que vam
dir que ens fríen falta de netejar etc..

Salut i ens veiem aviat,

El dt., 20 de febr. 2024, 10:41, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: