[Tdexilis] Proposta per gener (IV)

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Lun Ene 29 14:00:22 CET 2024

Gràcies compas per la feina i el resum de la situació.

El tema contabilitat, com diu la Mertxe, és delicat. Crec que lo de
recopilar les factures des de 10 de desembre de 2020 és una bona mesura per
fer els comptes.
Ho podem parlar en la propera assemblea. Amb anterioritat ja quedaré amb la
Mari per si podem avançar alguna cosa al respecte.

El Suno arriba l'11 de febrer.
Si no recordo malament, l'Oscar, quan es va informar sobre temes pendents
de l'associació: Li van dir que el Suno ens hauria de fer un contracte a
l'Associació per demostrar que l'Associació és la que paga els rebuts de
l'aigua, gas, llum. etc... Que no era suficient amb fer el canvi de nom.
Degut a això jo no he ingressat els diners al compte, per no donar passos
en fals. Per cert, avui faré una transferència al compte del Suno perquè el
compte (el del Suno) està en números vermells és d'on encara es paguen els
rebuts.
Hauríem de mirar quin tipus de contracte ens ha de fer el Suno pel tema
rebuts. Òscar: et van donar algun model o alguna cosa per saber per on hem
de tirar?

Salut, abraçades i fins aviat,
Raul