[Tdexilis] INFO IMPORTANT!

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Mar Ene 30 18:44:54 CET 2024

Bones!!!

Aquest matí hem anat amb la Mertxe a fer el tràmit de registre del canvi
de la junta de l'associació (molt necessari, entre d'altres coses, per a
poder acabar de formalitzar el tràmit bancari del compte corrent).

En aquesta gestió hem estat informades que l'associació, com a
personalitat jurídica, està obligada a relacionar-se amb l'Administració
per cia electrònica.

Com no sabem exactament de quina manera s'ha de fer, hem decidit enviar
un correu electrònic a l'Administració demanant la informació sobre tot
plegat.

A continuació comparteixo el redactat del missatge que jo proposo
d'enviar. Si el podeu llegir i confirmar-me que us sembla bé i que està
correcte (no sigui cas que m'hagi descuidat alguna cosa), jo mateix el
puc enviar a través del correu de l'associació (correu que ja seria
formalment el que utilitzaríem en les futures relacions
electròniques...).

Abraçades i de tot bò!!!

--------------

Hola,

Els escrivim aquest missatge des de l’Associació Territoris d’Exili amb
número de NIF G67568121 i inscrita al Registre d’Associacions de la
Generalitat de Catalunya a la secció 1a perquè necessitem informació
sobre el següent assumpte.

A dia d’avui hem sapigut que, d’acord amb allò establert en l’article 14
de la L 39/2015, com a entitat jurídica estem obligades a donar
compliment de la obligació de relacionar-nos amb l’Administració
electrònicament.

És el primer cop que tenim coneixement d’aquest requisit legal i
desconeixem la manera com dur a terme aquesta relació electònica.

És per aquesta raó que sol·licitem formalment que se’ns informi de quins
són els requisits i passos a seguir per a poder satisfer aquesta
fórmula.

Afegir el grau d’urgència en el què ens trobem ja que des d’ara tenim
pendents alguns tràmits d’importancia de l’associació.

Aportem aquest correu electrònic per tal d’establir formalment aquesta
via de comunicació al qual els preguem ens enviïn totes aquelles
comunicacions del nostre interès.

Agraïm per anticipat la seva atenció, ens acomiadem cordialment.

ASSOCIACIÓ TERRITORIS D’EXILI