[Tdexilis] visita Suno

korkoro korkoro en sindominio.net
Lun Jul 1 11:59:34 CEST 2024

Estimadxs,
El Suno proposava quedar el dilluns 8 que és quan arriba, no sé quants
dies es quedarà. Suno, hi seràs tota la setmana? potser podem fer reunió
de TdE un altre dia, només s'hauria de proposar i veiem les
disponibilitats.
De totes maneres, mantinc la invitació de dilluns 8 a Ca la Pregona
perquè si finalment no es fa l'assemblea, tinc ganes de passar una
vetllada més informal, xerrant i posant-nos al dia de com estan les
nostres vides i el nostre entorn.

Una abraçada,
mx