[Tdexilis] Tràmits legals, comptabilitat i recursos

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Lun Jul 1 22:02:46 CEST 2024

Bones!!!

Jo em puc organitzar el dilluns, tot i que dimarts treballaré i tampoc
vull fer molt tard. I també em ve de gust ;D

Per una altra banda, podem quedar dimarts per a fer reunió a Ca la
Juaquina i anar avançant amb la feina pendent.

Aprofito per informar que avui he enviat un correu electrònic a la
Generalitat demanant com està lo del canvi de la junta de l'associació.
Tràmit, recordo, imprescindible per a poder "tancar" la part del compte
bancari que ens permetrà, al seu moment, domiciliar els rebuts i poder
començar a portar la part econòmica des de la pròpia associació.

Abraçades i salut!!!

Oscar

El 29-06-2024 20:25, Mari Carrasco via Tdexilis va escriure: