[Tdexilis] visita del Suno

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Jue Jul 4 17:29:08 CEST 2024

Uolas! Doncs a mi també hem va bé la proposta de l'Oskar. També podré venir
dilluns a fer trobadeta més informal (que hem ve super de gust) perquè ja
he dit a casa que no vindria a l'assemblea. Abraçadesss

El dj., 4 de jul. 2024, 9:42, Monsieur Lange via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: