[Tdexilis] novetats

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Lun Jul 15 20:55:29 CEST 2024

Bones!!!

Moltes gràcies per passar la info y per la feina feta!

Els llibres es poden portar al Kiosk de la Orfila o també es poden
deixar a la biblioteca el Sotrac a la Cinètika. Allà fan criba i el que
no els interessa per a la biblioteca social ho porten al Kiosc. Ho
comento perquè és una opció complementària i que potser ens permet més
combinacions de dies possibles a l'hora de fer el desplaçament.

Si coicideix, es pot fer un desplaçament amb cotxe i aprofitar per duur
la roba al Banc Expropiat o a alguna altra tenda gratix (no sé si a la
Cinètika n'hi ha...).

El dimecres 24 estem quedant amb la gent de la ràdio per a fer el mateix
(també és dia de trastos vells a Roquetes). Si filem bé l'horari jo
podria anar una estona a Ca la Joaquina (inclús si podem coordinar amb
la gent del Kiosk o la Cinètika puc anar amb el cotxe i portar els
llibres...), i després marxaria cap a la ràdio. Tot plegat seria quedar
sobre les 16h a a la Joaquina per marxar cap a la mitja, aprox.

Si a ningú més li va bé de quedar podem deixar-ho per al següent
dimecres 31. Tot i que a mi m'aniria millor de fer-ho el 24.

Abraçades i salut!!!

Oscar

El 13-07-2024 20:04, korkoro via Tdexilis va escriure: