[Tdexilis] espai Torre Jussana

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Jul 23 11:10:41 CEST 2024

Estimats,

He parlat per telèfon amb la gent de Torre Jussana, i m'han explicat com
funcionen.

Donen suport a les associacions sense ànims de lucre. Tenen dos equips
de treball: un, per assessorar amb les obligacions fiscals,
comptabilitat, etc.; i l'altre, que acompanya les entitats a l'hora
d'estructurar millor les tasques quotidianes de l'associació, els
objectius estratègics, etc.

A més, fan formacions gratuïtes en temes d'interès de les associacions;
els nous cursos començaran el trimestre setembre-novembre. Si ens
inscribim al seu butlletí ens arribarà la informació al correu de les
activitats que fan, i ens enviaran també el llibre de socis, llibre de
caixa, etc. perquè no haguem de comprar-los.

De moment, no ens han donat cita presencial per esperar a tenir la junta
directiva renovada, i d'aquesta manera poder organitzar millor les
tasques de l'associació.

Ens enviaran un correu explicant-nos tots els recursos dels que disposen
i dels que podrem fer ús. Quan arribi, l'envio a la llista.

De moment, això és tot, que no és poc.

Una abraçada,

PD. Ha estat la primera vegada que faig el paperot de president, amb
cert neguit. M'he preparat un mini guió abans, i això m'ha salvat de
cagar-la en la conversa. No he comentat res de que volen cedir un pis a
l'associació, perquè aquest fet em sembla massa llaminer. Ufff...

+ bisous,
mx