[Tdexilis] dimecres 31: llençar trastos + visita

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Jul 25 19:38:10 CEST 2024

Salut família,

Finalment ahir dimecres no vam anar a Ca la Joaquina ni vam baixar els
trastos al carrer perquè l'Òskar s'ha fotut una nata i s'ha fet un
esguinç al peu.

Així que com el Raul i la Mari van dir que podien el dimecres 31, jo em
sumo i ho fem. A quina hora quedem?

A més el dia 31 ve un amic d'amics de Jerez, li he ofert quedar-s'hi a
kasa meua però diu que prefereix col·laborar amb Ca la Joaquina i deixar
uns leuros per l'estada: Dormirà el dimecres 31, marxarà pel matí a fer
un curs als Pirineus, i tornarà el divendres 9 per fer la nit i marxar
al dia següent.

Algú pot recordar-me quants leuros són per dia? 10€?

Una abraçada i fins aviat,

mx