[Tdexilis] Hola,

korkoro korkoro en sindominio.net
Mie Jun 5 16:21:35 CEST 2024

Hola família!
A mi no em va gens bé una proposta de reunió amb tan poc de temps. Jo
marxo dissabte 8 a Jerez i Cadis, i aquesta setmana estic liada amb uns
quants temes (okupació i presó).
Si finalment a totxs us va bé dijous, endavant, i si és la setmana
vinent, doncs endavant també, jjj.

Els compas de València estaran a Ca la Joaquina fins el 8, i faran
presentacions del llibre: avui 5 a les 20h a La Zitzània, i demà dijous
a l'At. Llib. del Palomar.

Quan marxin jo no podré passar pel pis a recollir les claus. Si algú ho
pot fer, genial.

Petonarros, mx