[Tdexilis] visita Suno

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Dom Jun 30 17:08:12 CEST 2024

Hola a totes,
Jo justament al mail anterior dic que els dilluns no hem van bé, perquè
tinc assamblea a Blokes. Però si us va bé a totes, hem puc saltar
l'assemblea i anar a Ca la pregona. Igualment arribaria més tard de les
20h. Surto a les 20h de treballar.
Salut,

El dg., 30 de juny 2024, 16:36, Monsieur Lange via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: