[Tdexilis] Hola, Si lo podeis leer genial.

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Dom Mar 3 11:37:33 CET 2024

Hola Suno,
Sóc la Mari la que proposa la possibilitat de que es quedi aquest noi i
me'n ocuparia jo.

Salut i abraçades,

El dv., 1 de març 2024, 10:48, Unos <antinovlangue en gmail.com> va escriure: