[Tdexilis] febrer-març 2024: comptabilitat

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mar Mar 5 11:25:33 CET 2024

Hola a tothom!
Genial Mertxe moltes gràcies per la info de les sortides i entrades
econòmiques..
Jo volia informar que el dissabte 16 de Març, organitza a Blokes un concert
l'Imanol. Ens va oferir portar la barra com a Territoris i ho vam parlar
amb l'Oskar.  L'Oskar aquell dia no podrà estar, però jo he asumit fer la
barra amb penya que m'ajudara. Si alguna s'anima benvinguda o si sabeu
d'alguna altre persona que li podria venir de gust genial. Pero vamos, que
jo tiro això endavant perquè hem ve de gust i perquè serà un bon concert
per fer una mica de diners i deixar a la caixa de territoris.

Salut i abraçades,

El dt., 5 de març 2024, 11:18, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: