[Tdexilis] concert autofinançament TdE

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Vie Mar 8 10:14:41 CET 2024

Hola família,

Gràcies per les gestions que aneu fent.
Mari: jo també aniré a la festa flamenca del dissabte 16.

Per la meva banda, he quedat amb el Xavier Latorre, que fa de gestor per
temes de La Base per a que ens expliqui els processos a seguir en l'àmbit
econòmic.
Hem quedat el proper dijous 21 de març a les 19h a La Base. Si algú s'hi
vol afegir jo encantat.
Petons i abraçades,
Raul