[Tdexilis] cita amb el gestor + alguna cosa més...

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mie Mar 13 13:05:30 CET 2024

Hola a tothoma!
-Doncs a mi el dijous 21 a la tarda no hem va bé,  perquè treballo fins les
20h. Ho sento.
-Tambe volia aprofitar per dir que els colegues del Jose ja han marxat de
Ca la Joaquina. Ahir vaig passar a tancar tot i veure el pis. Ho han deixat
tot net, han netejat els llençols i ja els he ficat a l'armari. També ens
han deixat una aportació de 150eu ( que els e deixat al pis per quan ens
reunim allà) i ens han donat mil les gràcies.  Estan super agraïdes.
- Una altre cosa, vaig dir que faria un paper per ficar a la porta de
l'entrada amb fotos que diguessin on estaba la clau de l'aigua,  gas, tema
llum etc... I també on expliques com deixar el pis etc...
ESTOY EN ELLO....
Ho vaig començar a fer i ja casi ho tinc.
Per lo demés,  merci per les coses que aneu fent i ens veiem aviat.
Salut i petonssss!

El dt., 12 de març 2024, 16:01, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: