[Tdexilis] Guia del espacio Ca la Joaquina

korkoro korkoro en sindominio.net
Lun Mar 25 10:51:01 CET 2024

Salutacions,

M'he mirat els dos documents que has enviat, Mari, i em sembla que estan
molt bé. Només he fet un petit comentari al "Espacio limpio Ca la
Joaquina". L'adjunto novament.

Petons i fins aviat,
mx