[Tdexilis] Guia del espacio Ca la Joaquina

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mie Mar 27 12:21:02 CET 2024

Hola a totes!
Aquí deixo en Pdf el paper amb les fotos de com encendre i apagar la llum,
l'aigua i el gas a Ca la Joaquina.
Es bastant simple, però penso que efectiu. Doneu-li un cop d'ull a veure
que un sembla.
Suno si després pots fer la traducció de cada apartat a part de la fulla
que ja vas dir que traduiries,superrrr.... després jo ho organitzo tot amb
les fotos. Si alguna persona s'anima a fer la traducció a l'anglès de les
dos fulles, genial. Després jo ho organitzo, imprimeixo i si ho veieu bè,
plastificar.
Mertxe, ja he fet el canvi del que em vas escriure, Merci.
Una abraçada forta,
Salut,