[Tdexilis] seguim endavant

korkoro korkoro en sindominio.net
Dom Mayo 5 16:35:01 CEST 2024

Salut compas,

Ja som al mes de maig i com vam dir estaria bé de fer una assemblea
mensual. Abans però, m'agradaria saber si hi vau fer acta de l'anterior
reunió i si és que sí, si la podríeu enviar per aquí, doncs m'agradaria
llegir-la ja que jo no hi vaig ser.

També volia preguntar si en Raul ha pogut parlar o aconseguir informació
o una cita amb la gent que va col·lectivitzar el pis de la companya
d'Etcétera (em sembla que era).

I a la Mari, si ha parlat amb la Maria perquè ens ajudi en donar els
primers passos per tirar endavant la comptabilitat (és clar, remunerat
econòmicament si calgués).

Res més, fins aviat,
mx