[Tdexilis] Banca Territoris...

korkoro korkoro en sindominio.net
Vie Mayo 10 09:55:50 CEST 2024

Hola compas,

Suno, esperem en breu poder disposar del compte corrent de TdE, de
moment no es poden fer ingressos.

Faig un recordatori de com està el tema:
En Raul i la Mari van obrir un compte a Caixa Guissona però com que la
Mari no era membre de la junta directiva de l'associació, la caixa ens
demana que fem canvi de junta (totes les persones que estiguin al compte
han de tenir càrrecs a la junta de l'associació). Per fer el canvi
necessitàvem crear un Certificat digital primer de la presi, i després
de l'associació. Ara, després de crits de desesperació, finalment
l'alegria... Ja el tenim!!!

El següent pas és informar telemàticament al departament de justícia del
canvi de junta directiva, i aportar aquesta documentació a caixa
Guissona.

Una abraçada,
mx