[Tdexilis] "Acta" reunió abril

Territoris d'Exili / Territoires d'Exil territorisexili en sindominio.net
Lun Mayo 13 22:55:38 CEST 2024

Reunió Territoris d’Exili 12 abril 2024

-Raul, Mari i Oscar

1- El Raul ens explica la conversa amb el Xavier de la Torre.
*Amb el certificat digital demanar a la Generalitat quins són els
requisits per fer-se associació d’utilitat pública.

https://justicia.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Declaracio-dutilitat-publica-de-les-associacions-o-federacions

En aquest enllaç està tota la informació sobre com fer-ho. Encara no me
l’he estudiat perquè ens falta temps per a arribar a aquest punt i hi ha
d’altres coses prioritàries.

*Anualment, durant el primer trimestre, s’han d’aprovar els pressupostos
mitjançant un acta de l’assemblea.

*Cal fer una memòria anual de les activitats de l’associació. És
important que aquestes activitats estiguin reflectides en les actes.

*Economia. Caldrà presentar un balanç i uns resultats. La Generalitat
ens demanarà l’exercici anual.

*Caldrà tenir un mínim de 200 persones sòcies. S’hauran d’acreditar
mitjançant el llibre de sòcies.

*Caldrà un talonari de rebuts dels moviments bancaris a nivell intern.

// No poso lo de demanar suport en aquesta parcel·la (gestió i
comptabilitat dels comptes i llibres de l’associació) perquè ja ho hem
parlat per c/e aquests dies.

2- Activitats/ Economia.
	La Mari comparteix que han sortit 550 l€rdos del concert que es va fer
als Blokes fantasma.
Tenint en compte les qüestions de memòria d’activitats i actes, parlem
de justificar aquesta activitat fent-la constar com a una activitat
benèfica en suport de l’associació (p. ex. concert solidari).

	La parella d’amics del Jose (KanPaskual) han deixat 150€ pels dies que
han estat al pis. Els demanarem els noms per a justificar aquest ingrés,
tot i que ara mateix aquesta comptabilitat és interna.

	Pensem en buscar un grup de 10 persones (és un número orientatiu), per
a fer ingressos puntuals dels diners que tenim ara mateix (per a quan
tinguem resolt el tema del canvi de junta i puguem resoldre el tema del
compte bancari i ja puguem ingressar-hi calers, domiciliar subministres
previ canvis de nom...).

3- Certificat digital.
M’estalvio tota la ginkama que ens està suposant aquest tema. Ara mateix
estic en una nova fase del tràmit (descarregant aplicació Nativa, que és
el que em demana per a poder formalitzar la signatura electrònica... ).

4- Correu electrònic.
Parlem de revisar el c/e dos cops per setmana. Jo normalment reviso els
meus els dilluns i ara passaré a fer-ho també un altre dia de la
setmana.

5- Guia de ca la Joaquina.
Imprimir-la per posar al pis. Fora bo fer una traducció al francès i a
l’anglès (de moment...).

6- Hem vist que la descàrrega de l’wc està d’una manera que cada cop que
s’utilitza buida tota la cisterna. Jo tinc un recanvi de doble
descàrrega (una curta i una llarga), que permet estalviar aigua.
M’encarrego de col·locar-lo.

7- Cal liquidar el cost dels llibres que va comprar la Mertxe. Fer els
corresponents rebuts i les corresponents actes per a que consti.

8- Del 31 de maig al 7 de juny tornen la gent companya de la Mistelera.
Faran alguna presentació del volum dos del llibre «El futuro de la
Mistelera». Del primer volum ens van deixar un exemplar en la seva
anterior visita.

--
territorisexili en sindominio.net