[Videometropolis] barcelona lletja

marina monsonis marisonis at hotmail.com
Mon Jun 12 16:39:13 CEST 2006

Buenas, sóc la Marina, he vingut algunes vegades al taller, marxo a
Baltimore amb  els meus companys Dijous per la nit per col.laborar en 1
exposició sobre la ciutat i de pas preparar 1 presentació sobre  la
Barcelona lletja, la marca registrada. Si algú de vosaltres te algun video
sobre l'ordenanca, pateres, okupació etc... estaria be, si m'ho podeu passar
i els hi deixem 1 copia a la gent d'allà, fantàstic, ells tb ens passaran
cosetes.

espero la vostre resposta,
jo puc venir a buscar el material on us vaigi mes còmode.

                                                    petons