[Videometropolis] propuesta reunión taller

El Jordi jordi.oriola at gmail.com
Wed Jun 21 10:28:05 CEST 2006

Val. Ja direu l'hora. Possiblement no pugui perquè el mateix 29 hi ha un
acte contra una ordenança del civisme que volen fer a Sant Boi, on hi
haurà el Jaume Asens, el López Petit i el Manuel Delgado. Però el Jaume
encara no m'ha dit a quina hora és. Intentaré combinar-m'ho.
Núria, felicitats per la presentació a l'Hangar, espero que, animada amb
les presentacions de l'altra gent, no venguessis falses expectatives
respecte a les nostres dots porno... ja ja
Estic montant lo de l'incivisme. De moment tinc una cosa d'uns 40 minuts
i creixerà una mica més. He de vigilar perquè no creixi massa més! Quan
tingui acabat el borrador o almenys una mica més avançat, et truco Núria
perquè ens ho mirem i em diguis tot el que es pot corregir o millorar,
val? Màxim una setmana.
Jordi.

En/na maribel at wewearbuildings.cc ha escrit: