[Ganciodocker] [Desconvocala] On air

fadelkon fadelkon en posteo.net
Jue Sep 9 14:23:05 CEST 2021

El 9 de setembre de 2021 9:35:48 CEST, jorge_sd <jorge en sindominio.net> ha escrit:

>luego me pongo a mirar porque no está en castellano o en otros idiomas,
>
>quizás he de hacer un fork y un commit de las traducciones

Gancio té un weblate propi per traduir. Jo el vaig traduir al català fa temps, imagino que faltarà alguna cadena, però poca cosa. I desconvocala se'm veu en català per la config del.navegador.

Em surt que sí que està traduït i al dia al castellà.

https://hosted.weblate.org/languages/es/gancio/

Ho miro millor en un altre moment.
fdk