[Hacklabs] alephandria

Blackhold blackholdmailer at gmail.com
Tue Jun 3 09:40:05 CEST 2008

el manual de instrucciones de la instalación que no tenemos que tocar
mucho el servidor, está aquí

solución bug: http://forums.knowledgetree.com/viewtopic.php?t=3654
instalación versiones 3.5.*:
http://wiki.knowledgetree.com/KnowledgeTree_3.5.*_-_Performing_a_Source_Only_Install

la versión que hay instalada es la 3.5.2 beta 1

si necesitáis ayuda al instalar avisadme o si quereis puedo ponerlo en
marcha yo misma.

Blackhold

--
Blackhold

4, 5 and 6th July - SCG08 - http://hacklabs.org/summercamp
Respect free software communities and use free and/or standard formats
while sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that
don't follow the standard rules and may cause problems on viewing or
in the format of the text when these are opened with programs where
thousands users communities develops free software. So that I ask for
the files that are sent to me, to be odf, ods, odp, svg, png or in
default pdf. Thanks you a lot...