[Hacklabs] Acción en la calle

Blackhold blackholdmailer at gmail.com
Sun Mar 2 13:21:08 CET 2008

podríamos aprovechar la lista del hackmeeting ya que esta sólo está activa
cuando se hace el hackmeeting, o la de hacklabs, porqué es en teoría lo que
nos une a los hacklabs.

Hablando de hackmeeting, como está lo del sitio? ya tenemos uno?

Blackhold

--
Blackhold

4, 5 and 6th July - SCG08 - http://hacklabs.org/summercamp
Respect free software communities and use free and/or standard formats while
sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that don't follow
the standard rules and may cause problems on viewing or in the format of the
text when these are opened with programs where thousands users communities
develops free software. So that I ask for the files that are sent to me, to
be odf, ods, odp, svg, png or in default pdf. Thanks you a lot...