[hackmeeting] Documentos de la charla de phreackers

Sergi hiroru en tiscali.es
Jue Nov 11 08:54:41 CET 2004

Como que no està? pero si la estoy viendo en el ftp
"phreacker.hack04ndalus.ogg"

--

 Sergi Barroso
 Linux user #313577

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.