[hackmeeting] Re: [Kernel Panic] [OffTopic] Es la informatica intrinsecament masclista?

Ál alfinal en sindominio.net
Vie Nov 19 12:58:29 CET 2004

pancake escribió:

> rbbrbr, no volia entrar en el thread, pq ultimament estan de moda les discusions per l'estil..i procuro fugir de les modes ;)

Ey, ¡Pancake! ¿Tú por aquí? XD~ Pensaba que sólo hablabas de maquinitas
XD~ Es broma, tío.

> Be, lq penso, a part dq la majoria de psicolegs son gent malament del cap q intenta analitzar amb les seves anades d'olla a altre gent (no estic despreciant a ningu, de fet a mi m'encanta la psicologia..)

Estoy bastante de acuerdo (aunque es un poco simplista decir "son gent
malament del cap", la verdad es que es verdad), lo que no sé quién ha
hablado de psicólog en s... ¿no irá por mí? Porque a mí tú no me llamas eso
XD~ Sería como decir que tod en s l en s informátic en s trabajan en Redmond y tú
no querrías que te llamara eso, ¿verdad? Psicosociólg@ o psicólog@
social, si acaso.

Ah, ahora pienso que a lo mejor estabas hablando del psicoanálisis... lo
interesante del psicoanálisis, a estas alturas, es más lo que no dice
que lo que dice.

> El fet aquest de intentar sexualitzar-ho tot ho trobo patetic, aixo de dir q un 0 es una vagina i un 1 un simbol falic,...per favor... un 1 son de 3.5 a 5.5V i un 0 son simplement de 0 a 1V +o- no intentem anar més lluny d'aquest concepte pura ment teoric, son els 2 primers numeros ...a no ser q utilitzem alguna altre representacio numerica...q potser ens caldria estudiar el perque? els numeros son aixi? i mirar cap a milers d'anys al passat?

También pensé en poner eso que tú dices y también que todo lo que se
monta encima de ceros y unos tiene tantas capas que cuando tocas un
ordenador los ceros y unos ni los ves, ni los sientes, ni los intuyes
(bueno, los empiezas a intuir cuando trabajas con hexadesimal). Pero lo
que no podemos negar, nos guste o no, es que está en el imaginario
colectivo y a mí, ya antes de leer el texto que pegó Lluis, ya me
incomodaba pensar que debajo de esto había una lógica binaria, aunque
tan abajo. ¿Por qué mierda tienen que ir en binario? Una de las primeras
  computadoras, el ENIAC, trabajaba en base diez, ¿por qué no se siguió
por ahí? De todas formas ceros y unos me parece una base demasiado
reduccionista para todo lo que intentamos hacer con ordenadores. Por
supuesto estoy hablando a nivel teórico, pero es que no me extraña que
fallen si sólo hay ceros y unos. Y no me extraña que la inteligencia
artificial no evolucione más rápido. Está muy lejos de llegar a la
complejidad del Sistema Nervioso humano.

> [...]
>
> Actualment vivim en una societat molt quadrada i trepidant, tot canvia molt rapidament, tot es decideix en un SI o un NO, segurament els més 'joves' ho notem més, la gent que puja decideix les coses en un SI o un NO rotund. no solen haver respostes intermitges. El resultat és un pensament binari, prendre decissions de forma -rapida- i directa, per no haver de donar més voltes o filosofar sobre el tema.

Totalmente de acuerdo.

(jo m'incloc dins d'aq grup..apa flames up!).

> interessant :)

> si i no...i la pregunta llavors es..pq quan va sorgir la informatica nomes la feien servir homes? i no, no m val l'escusa dq els ordinadors repelen les dones (per la historia aquella de la roba electrostatica que al fregar provocava fallos informatics - veridic - )..
>
> Doncs tornem a l'educació i a les tradicions HUMANES.
>
> quan la gent s'adonara que tots els models actuals d'educació són erronis? quan es donaran conte que s'ha de canviar el model el mes abans possible? I potser la resposta esta en 0s i 1s =)

De acuerdo.

> true

> vale si, las chicas q no usan informatica son monas i los chicos q usan mucho la informatica son feos i poco arreglados...
>
> mira einstein...realment quan et tanques en un mon no-fisic, la part real del món la deixes de banda (IMHO) , i m'incloc dins d'aq grup.. i no els homes sino els HUMANS, tornem a lo mateix, aqui ja estem sexualitzant la classificiació de nou. .sq ho trobo patetic... algu ha vist la dona de l'Alan Cox? algu la troba 'mona' ? o atractiva? ...i si! es una dona i fa servir GNU!!
>
> per favor....

¿Te refieres a la de la camiseta con el pie de gnome? Telsa Gwynn,
joder, es como el Stallman pero sin barba...

Sí, Pancake, es lo que quería decir, que si te dedicas "en cuerpo y
alma" a la informática o similares tu "alma" se enaltece y tu
"cuerpo"... se resiente. Y eso va por tod en s.

> [...]
>
> I de fet la gent q puja ara q frikeja hores i hores davant de la pantalla programant, ho seguira sent no per l'edat, conec gent de 50 anys q administra servers amb GNU/Linux i son penya molt ficada en el tema. El fet esta nq quan més gran ets més pal t fa començar algo nou si no ho has fet abans..i junt amb el tema de no tenir temps lliure...

Estoy de acuerdo, yo es que cuando hablo de "edad" me refiero
precisamente al "conjunto de roles".

> ojeee neeeeeeengk!

Qué passsa neeeeengk!?

> eso eso! reprimete i no digas lo q piensas! (un altre limitacio moral...)

Era una broma, ya lo sabes.

> PATETIC. creieu que aixo entra dins del temari d'un hackmeeting?

Por supuesto, ahí sí que no estoy en absoulto de acuerdo contigo. ¡_Una_
charla sobre tecnologías aplicadas al cuerpo! de todas las que había
(¿30?) me parece incluso poco, ¿es que hay que olvidar por completo el
cuerpo? Yo veo que el problema está ahí: hombres preguntándose ¿por qué
vienen tan pocas mujeres al HackMeeting? ¿Por qué a las mujeres no les
interesa la tecnología? Y es que --algunos-- hombres se piensan que la
tecnología es sólo lo que ellos creen que es tecnología: ahora resulta
que pasarte tres horas (por decir un mínimo) delante de una pantalla
negra con letras extrañas blancas buscando dónde mierda falla el maldito
código es ser muy techy y pasarte tres horas con unos motorcillos y unas
poleas restregándote el coño y muriéndote de gusto con un en s amig en s es
patético. Claro. Y voy yo y me lo creo (y que conste que, por alguna
extraña razón, ahora hago mucho más de lo primero que de lo segundo).
<modo hombre>¿No nos estaremos equivocando en algo?</modo hombre> XD~

> mentre al CCC es dediquen a fer tallers sobre armes biologiques i duplicacions de emprentes digitals i del IRIS...aqi es fan xerrades sense cap mena d'aportació cognitiva. (es una reflexio i una critica constructiva) no us ho prengueu a les males.

Por supuesto, un taller sobre armas biológicas es muy enriquecedor
cognitivamente y ¡muy útil! ¬_¬'

--
3 aclaracions..

1) ncara q nomes hagi criticat les coses dolentes, en aqell mail hi
havien coses n les q estava d'acord.

Pues también podrías decirlas, ¡criticón! XD~

2) quan volia dir "dona d'alan cox" volia dir, el seu nom i cognoms,
pero no m'enrecordo i ma fet pal buscar a Sant Google. Que dps surten
les interpretacions sexistes del tema i no, ella no esta per sota de
l'alan cox ni depen d'ell, es una persona més.

3) al final me donat compte q tot ho havia escrit en catala...l'hauria
de fet en castella per si s reenviava a hackmeeting en ...