[hackmeeting] [Nodos] Programa

Blackhold blackholdmailer en gmail.com
Vie Oct 12 02:32:08 CEST 2007

pues a ver, el viernes aún hay disponibles la sala 2 después de la mani y en
la sala 3 (mas grande que la 2) después de la charla de supercomputación.

cuanto antes puedas decirmelo mejor, así se puede calcular el tiempo para
charlas que puedan salir a ultima hora.

Blackhold

--
Blackhold

Respect free software communities and use free and/or standard formats while
sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that don't follow
the standard rules and may cause problems on viewing or in the format of the
text when these are opened with programs where thousands users communities
develops free software. So that I ask for the files that are sent to me, to
be odf, ods, odp, svg, png or in default pdf. Thanks you a lot...