[hackmeeting] [Nodos] Programa

Blackhold blackholdmailer en gmail.com
Vie Oct 12 13:39:39 CEST 2007

el programa ya está actualizado, txopi tienes tu charla en la misma hora
inicial, el viernes por la tarde...

la gente de los carteles que se vaya guiando de la pagina de programa, que
voy intentando actualizarla cada vez que hay cambios.

Blackhold

--
Blackhold

Respect free software communities and use free and/or standard formats while
sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that don't follow
the standard rules and may cause problems on viewing or in the format of the
text when these are opened with programs where thousands users communities
develops free software. So that I ask for the files that are sent to me, to
be odf, ods, odp, svg, png or in default pdf. Thanks you a lot...